Bir gün buraya doğum hikayemi yazacağım diye çok beklemiştim hatta son 99geri sayımında yazarım dedim sonra doğum hikayesini yazarım dedim .. en baştan beri riskli bir gebeliğim vardı onun öncesindende bir kürtaj bir düşüğüm oldu . Ne çok bekledim bu günü bilemezsiniz .. kan sulandırıcı iğneler, gebelik şekeri, plesantamın bir dönem aşağıda olması bazen serviks kısalığı derken 33.haftaya geldim . Progestanı bıraktım bir hafta öncesinde . Cumartesi günü bir kaç kez bel ağrım oldu onun öncesinde de bir miktar akıntım artmıştı . Dedim galiba artık yalancı sancılar düzenli değil nasılsa diye önemsemedim . Pazar günü ılık ılık belim ağrıdı çok evhamlı biri olduğum için hadi acile gidelim dedim eşime . Normalde medicalparkta takipliyim aksilik hem nöbetçi doktor yokmuş hem doktorum şehir dısındaydı. Nst çektirip eve giderim çatı dahi baktırmam dedim ama nst de sancım çıktı ilk şok orada yaşadım. Hastaneye yatışımın yapılması gerektiği çatı muayenesi şart olduğunu dediler . İkinci sürpriz orada yaşadım 5 6 cm açıklığım varmış . Kendi kendime dedim salı günü takipli doktorum gelene kadar hastanede yatarım sancı durdurulur vs ama plânladığımız gibi olmadı Tabiki . Bebeğimin sabırsızlığı varmış 🙂 dokuz cm açılmaya kadar süreç hızlı ilerledi ve hiç yapabileceğime olanak vermediğim normal doğumu yaptım kesilerim dikişlerim var . Suyumu patlattılar ondan sonra beş dk içinde doğurdum su patladıktan sonrası gerçekten inanılmaz zordu . Ama şimdi dönüp bakıyorum asıl zor olan bebeğimden ayrı kalmak ama ona da bin şükür o iyi olsun yeter ki . Şimdi yoğun bakımda onu bekliyorum sütümü sağıp yolluyoruz . Etlik şehir hastanesinde yaptım doğumu sorusu olan varsa cevaplarım aslında o kadar uzun bir hikayem var ki ama en kısası bu şekilde anlatabildim . Dualarınızı istiyorum güzel anneler hem benim kızıma hem bu süreci yaşayan tüm gebeler ve minik savaşçılarımıza..