Mamasu Bugün doğum yapalı tam 1 ay oldu iki gün doktor kontrolüne gittim her şey yolundaydı doktorum yumurtlamaya başlamışsın dedi bugünde kahverengi olan kanamam kırmızıya döndü adet oluyor olabilir miyim başına gelen var mı ?
ErenimBenim Mamasu ben 48 günlükken adet oldum canım senin de olabilir yoğun geliyorsa adettir çünkü lohusalıkta kırkın çıkmasına yakın kanama azalır rengi açılır koyu olmaz
myangelson Mamasu bazen lohusa kanaması da birden kahverengiden kırmızıya dönebiliyor ama yumurtlamaya başlamışsın dediğine göre doktor seninki adettir benim de lohusa lekelenmem 45 gün sürdü 46. Gün adetim geldi doktora sordum adet olmuşsun dedi 1 ay sonra aynı günde yine adet oldum 😅
Senaaaa__ Mamasu bende de aynı şey oldu 38 gün oldu doğum yapalı dünden beri kanama kırmızıya döndü ama yoğun değil öyle adet kanaması gibi ağrı falan da yok bende korkmuştum doğumda içinde parça falan kalınca böyle oluyomuş diye ama adet belirtisi miymiş bu
Mamasu ErenimBenim bazıları ne güzel aylarca olmuyor bizim acelemiz ney acaba 😂 şuan çok yoğun değil ama yeni başladı yoğunlaşıcak gibi adet ağrılarımda var
Mamasu Senaaaa__ adet olabilir parça gelmiyosa sıkıntı değil ama yinede doktora kontrol ettirmek lazım ultrasonla baksınlar rahmine ben iki gün önce baktırdığım için adettir diye düşünüyorum
Yazmelegi_ Mamasu ay valla bende anlamdım nasıl bisey adet oluyor muyum olmuyor muyum, 50.gun geldi önce kahverengi sonra kırmızı 60.gün geldi önce kahverengi sonra kırmızı şimdi 75.gundeyim yine geliyor nasil bisey bu çözemedim