HamideeKandemir Merhaba arkadaşlar, 9. Haftadayım acayıp bel agrım ve baş agrım geçmeden devam etmekte yatakta sağa sola dönerken bile zorlanıyorum bi bilginiz var mı normal birşey mi bu haftada
seraap HamideeKandemir kisiden kisiye degisiyo canim 12. haftadan sonra rahat derler son trimester de zor gecer son haftalar ben 37 oldum ve ilk hamilelik zaman gibi sürekli uyku yorgunluk benim mesela hamilelik cok zor gecti hep biseyim vardi herkeste farkli
HamideeKandemir Bulantı seraap bulantı kusmam falan hiç olmadı canım benim ben ona şükrediyorum suan icin Allah sabır versin hepimize sağlıklı sıhhatli kavuşalım bebeklere inşallah 😇😇
seraap HamideeKandemir insallah da olmaz canim bende 16. da falan tekrar baslamisti 33. haftada durdu cok sükür