Hepimiz aynıyız bence😂 37+3 de hareketi yok diye koştur koştur gittim ntsde de hiç hareket etmedi çok panik oldum sonra vişne suyu içip ultrasona girdim sağolsun bebeğim içerde tepinmeye başladı 😂 doktor tatlı bişey ye yada vişne suyu iç soluna yat hiçbir işle uğraşma sadece ona odaklan 2 saat içinde 10 hareketini sayarsan sorun yok dedi ki bu dönemde artık eskisi gibi hızlı hareketleri olmaması normalmiş ama hafife almamaız gereken bişey dedi bebeğin hareketsizliği doktorların en istemediği şeymiş güzelce takip et dedi bana