Merhaba Ben dün regl oldum. Doktorum da adetinin 3.günü gel klomene başlayalım dedi. Sizce neye göre 3.gün gel deniliyor? Şu sebepten soruyorum dün regl oldum ama kanamam yok denecek kadar azdı bugün 2.günüm ama sanki bugün 1.günüm gibi. Yarın 3.gün görünümlü 2.gün oluyor kanama olarak yoğun olduğumdan bahsediyorum biraz çekindim. Nasıl bi yol izlemeliyim