Mervisagac Kızlar ben 33+4 haftalık gebeyim çalışır raporu aldım çalışsamda maaş gününde param yatar ama yine aynı mı? Yoksa çalışmazsamda iş yerim benim paramı toplu mu yatırır yoksa maaş gününde mi yatır ? DHA önce çalışan annelerimiz varmı burada
gamzecgr Mervisagac siz normal maaşınızı alicaksiniz şuan iş yerinden.Calisamaz aldıktan sonra doğumu yapınca ilk yarısı yatıyor doğumdan sonra ki izin bitince de kalan yarısı yatıyor SGK yatırıyor onları işyeri ile alakalı bir durum değil
Mervisagac gamzecgr aaa öylemi banada iş yeriniz size yatırıyo ne kadar yatıyor çalışmasamda ne kadar yatıyorlar