Arkadaşlar artık beklemek çok zor geliyor, çevrenin her gün nasılsın demesi bile batıyor, yok işte belirtim yok yani…. her gün kasılmalarım var ama o kadar bu sabah bel ağrısıyla uyandım o da geçti 😂 artık doğacağını düşünemiyorum dün kontrolüm vardı kasılmam var nstde çıktı ama açılma yokmuş bebek daha yukardaymış ne olacak belli değil sizde durumlar nedir