Sevecenanne Kızlar 32 + 2 iken raporu almaya gitsem çalışabilir raporu. Olur mu bilginiz var mı. Geç kalmış olmam değil mi bilen var mı
KlncA Sevecenanne yok olmaz en fazla 2 gün izninden yemiş olursun ama onu da ayarlıyolar kesmiyolar genelde
Mgyldrmzclk Bende 32+2 de çalışamaz raporu aldım ama raporumda normalde Ocak 27 son Doğum tarihi yazması yerine Ocak 29 yazıldı galiba 2 gün ekledi sıkıntı olmasın diye 🙂