Ay3 Merhaba kizlar, serklaj olali iki hafta oldu bugun kahveregi pembemsi lekelenme gördüm. Yasayan oldu mu
Denizozge Cuma serklaj oldum bugün 6. Günüm ve kanamam 5. Gün bitti. Akşamları kasılmalarım , ağrılarım devam ediyor.
Shebaby Yok canım ben yaşamadım acaba ters bir hareket mi yaptın doktoruna ulaşabiliyorsan msj at ya da bir gözük istersen
Shebaby Ay3 bencede özelse at içinde kalcagına bende en ufak birşey de hemen yazıyorum biz riskliyiz sonuçta