merhaba pazartesi günü femaraya başladım 5 gün içicem 13 ünde bitiyor 16 sında kontrol için çağırdı doktor ama adetimin 11. ilaç bitiminden 3 gün sonra olmuş oluyor siz kaçıncı gün gittiniz yumurtalar ne zaman gelişti acaba yada iğne olmadan kendi çatlayan varmı acaba