Roborock S7 kullanıyorum çok memnunum. Halıya geldiğinde mopunu kaldırıyor. Haritalandirmasi çok iyi ve asla halı püsküllerine vs takılma sorunu yaşamıyorum. Ve temizliği de çok iyi yapıyor iki haftada bir elime süpürge ve vilada aldırıyor bana 🙈 hatta bir keresinde evi süpürüp silip çalıştırdım deneme amaçlı nereden bulup getirdiyse bir sürü toz toplamıştı vakum ve paspas modunu ayarlamaniz da ekstra özelliği. Eşim uyurken sessiz modda evde kimse yokken maksimum da kullanıyorum. Bir kaç modele baktığımda bu özellik yoktu tek modda çalışıyordu. Tabii sizin aradığınız özellikler değişebilir ben naçizane tavsiyemi söylemek istedim 😊