Kukulikukuli12 Arven62 3700 54 cm dogum yaptım ilk dogumdu.suyum gelmediği için dogum anında bebeğim suyla kaydı geldi zorlanmadım 🤭
Mlklrm 4 kilo normal doğum yaptım. En başından beri iri bebekti zaten haftasına göre kilosu fazla çıkıyordu hep. Bi önceki kızım 3200 dü e yani fark ediyor illaki daha fazla güçlü ıkınmam gerekti ama çok zor olmadı
Arven62 Mlklrm ben şuan 67 kiloyum doktorum zor olur diyor 35+5 te 3 kiloydu şuan 36+4 uz normal doğumdan korktum açıkçası
Buse4175 Arven62 kilolu hamile kaldım 115 kiloyla yarın normal doğuma gireceğim inşallah 3 cm açıklığım var bu normal doğumun kiloyla alakası tabikide var ama o kadar abartılacak bişey değil diyor doktorum ve doktor normal doğum taraftarı😄
Kukulikukuli12 Arven62 evet suanda 2.ye hamileyim inşallah o da öyle olur. Suyun gelmemiş olması coooook büyük şans. Bu kızım haftadına göre ilk kızımdan kılolu 200 300 gr farkediyor. Bakalım kısmet 4000 olur gibi gelıyor. 🤭 Sağlıklı olması önemli tabii gerisi farketmez