Dün kontrole gittik. Doktor suyun fazla olduğunu söyledi. Şekerle alakalı bir durum olabileceğini birkaç hafta sonra ayrıntılı ultrason yaptırabileceğimizi söyledi. Başına böyle bişe gelen oldu mu acaba lütfen paylaşır mısınız içim hiç rahat değil çok tedirginim 😞