Bence kesinlikle yaptırın ikili öyle pahalı bı şey de değil, ultrason ölçümü ve kan testi sadece. benim ikinci gebeliğim ilk oğlumda yaptırdım hiç risk çıkmadı, suanki hamileliğimde yüksek risk çıktı ve amniyosentez yaptırdım onun sonucunu bekliyorum. Bana da amniyosentezi kimse yaptırma dedi herkes kötüleyip durdu doktorum fetal DNA ya da amniyosentezi anlattı kararı sen ver dedi, ben kendim için amniyosentezi uygun gördüm ve iyiki onu yaptırdım diyorum, bir de olay cocukta down sendorumu varsa aldırip aldırmamaktan öte 9 ay boyunca bı şüpheyle yasamak da zor eğer bir şey varsa insan ona göre kendini de alıştırır.