Arkadaşlar uygulamaya göre yarın 6+1 oluyorum tüp bebekle hamile kaldım ben trasferden sayarsam yarin 1 ay oluyor kese görebilir ve kalp atışı duyabilir miyim hamile olduğu öğrendiğimden sonraki en heyecanlı şey bu galiba sağ salim kalp atışını duysam rahat edicem