Kızlar 4 gün önce hamile oldumu öğrendim beta sonucum 48.68 di ben takipte olduğum için çok erken öğrendim
Dün üstüne görme gibi lekelenme oldu henüz devamında gelen kanama yok ama ben yinede dün gece kan vermeye gittim acile
Beta düşmüş maalesef 38 lere doktor kimyasal gebelik olabilir dedi 1 hafta içinde regli olmazsan yine gel kan değerlerine bakalım dedi
Bu durumu yaşayan var mı sizce ümidi kesmeli miyim
Bu arada 1 yıl önce 6 haftalık düşükten kürtaj oldum ilk gebelik olduğu için doktor normal demişti
Genetikten randevu alacağım eğer buda olmazsa
Lütfen yazın