Seval0sevall benim de 3 kimyasal,2 dış gebeliğim oldu. İlk kan testimde beta değeri yüksek çıkınca dr oksapar iğneye başlattı, kalp atışını duyunca da heyet raporu çıkardı iğne için. Genetik testte kan pıhtılaşmasıyla ilgili bir sorun çıkmadı ama doktorum önlem amaçlı dedi. Detaylı ultrason için gittiğim profesör ben olsam sana oksapar başlatmazdım gerek yok, bebeğin sağlıklı olduğu için duruyor oksaparın bi etkisi yok sana dedi bi kafam karıştı 🤦♀️psikolojik olarak bırakamam ama artık