Benanneyim Kızlar yarın kızım 41+0 oluyor bekledik gelmedi suni sancı ile yatışım var doktorum yatıralım Bebek riske giriyor içeride bekledikçe dedi. Ne olur dua edin çok kolay bir Doğumum olsun normal doğumumu çok rahat yapıp çıkayım dua edin hamilelerin duası kabul olur 😔🤱🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️🤗
Denizbetul Benanneyim bi avazda doğur inşallah sende bize dua et canım 39+5 olduk ama hiç belirti yok rabbim kolay doğum nasip etsin hepimize bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Aksa_korkmaz Rabbim yardımcın olsun inşaAllah bizim de aynı haftamız doluyur Pazartesi günü yatışımız var dualaşalım canım 😍 bizim de kız demek ki nazlı küçük hanımlar
Benanneyim Aksa_korkmaz evet canım bir de erken gelir derler kız bebekler inşallah senin de Doğumun çok kolay olur canım ❤️🤱🏻🙏🏻
Aksa_korkmaz Benanneyim amin inşaAllah canım vallahi doktorum aynısını söyledi 😂 kızlar bu kadar beklemez ama senin ki pek nazlı çıktı dedi
Benanneyim Aksa_korkmaz ben bide 32 haftam da hastanede yattım erken Doğum riskim vardı yürüyemiyordum öyle kötü ağrılarım vardı tatlım🤷🏻♀️🤱🏻 Sonuç ise 🤷🏻♀️🤣
Aksa_korkmaz Benanneyim keyifleri ne zaman isterse işte ☺️ Annemin bi sözü vardı çok doğruymuş anlıyorum Allah’ın bağladığı bohçayı ancak Allah bilir ne zaman açılır diye
MerveakrTurak 39+4 ile beklemedeyiz ama maalesef yok bir belirti.. bir avazda kurtul inşallah bizlere de cesaret gelsin .. sağlıkla kucağına al inşallah