1palyaco ben yedinci haftada kalp atısını duydum herşey yolundaydı,bır ay sonraya kontrol yazmıstı doktorum,gittiigimde öldügünü ögrendim kalp atısını duyamadı🥹üç hafta karnım ölü durmus az daha dursa benı zehırlerdi,ne bir kanamam ne bir kusmam ne başka bısey hiçbişeyim yoktu kontrolde ögrendim,doktorum hemen alıcaktı geç ögrendigimiz için,benım sakınleşmemi bekledi ,bebek büyük genel anesteziyle alıcam dedi,sen git yarın gel dedi sabah gittim yatıs sonra damar yolu sonra dil altı sonra sunı sancı hapı,operasyon odasına girdigimde başladım aglamaya hemşireleri üzülme diyolar birdaha olur diyolar falan ben başladım titremeye sedyeden cıkıcak gibiydim hemen narkoz verdiler,yarım saat sürmüş,Allah kimseye yaşatmasın elim karnıma getiremiyodum nereye baksam aklıma geliyodu🥹🥹