Meryeminannesi20 Merryy22 benimde testim bundan azcık daha belliydi kan vermiştim 400 lerde çıkmıştı sonucum şuan 21. haftdayız
Merryy22 Meryeminannesi20 Maşallah😊 testlere de anlam veremiyorum beta yüksek çıkmış senin de testte silik çok saçma ya
Gurbetkizi Benim de bu şekilde silikti adetten 3 gün önce yapmıştım kaç testim 75 cikti, pozitif yani.
Violetaa @Merryy22 ayyyy hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırsın kucağına benim de değerim 5 di sonr 22 sonra 55 daha da baktırmadım senin gibi yeni gebeyim ben de 🫶💝 inşallah sağlıkla ilerler
Kardelennn21 Merryy22 adetin geçti mi bilmiyorum ama Ben dün kan verdim adetime 8 gün var 5.63 çıktı Yani adetine daha varsa normaldir bence