Cikorito1310 bende 33 haftalık hamileyim benimde çok az büyüdü. Ama asıl doğumdan sonra büyüyo çoğununki. Benim ilk doğumumda da çok az büyüdü doğumdan sonra da öyle bi büyüme olmadı ma sütüm de gayet iyi akıyodu. Sütüm çok olması büyüklüğe bakmıyo pek