Merhaba güzel anneler doğuma girmeden önce sizlere nişandan sonra ne kadar sürede doğum olur diye soru sormuştum nstde sancı çıkmıştı açılma varmış diye muayne ettiğinde nişan gelmişti bahsetmiştim sizler ve ertesi gün doktor 8.30 da kontrole çağırmıştı 8.30 da kontrole gittim veeee 2 cm açılma 4 cm olmuş ama benim asla ağrım yoktu sancım yoktu doktor herkesin arayıp bulamadığı şey var sende şuan 1 cm açılmada sancılar içinde kıvrananlar var normal doğum için Herşey hazırdı doktor seni çok zorlamıycak normal yap dedi ama ben korktuğum için sezeryana karar verdim yatışım yapıldı saat 12:45 de doğuma alındım spinal anesteziyi tercih ettim 13:05 de oğlum dünyaya geldi 36+5 de doğdu için vücut ısısı düşükmüş diye hemen küveze götürdüler beni odaya aldıklarında içim buruktu çünkü oğlumla birlikte gelmedik odaya 1 saat sonra getirdiler ve herşeyin yolunda olduğunu söylediler ozaman dünyalar benim oldu ilk ayağa kalkışta çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı ağrı elbette oluyor ama aşırı derece de katlanılmayacak kadar değil bu karna bastırma olayı da aynı şekilde oda asla korkulacak gibi bişey değilmiş burda okuduğum hikayeler de gördüğümde korkuyordum açıkçası kısacası benim doğumum çok güzel geçti kızlar şuan 1 haftalık olduk hemen toparlandım bile diyebilirim spinal anestezi sezeryanı herkese öneriyorummm umarım sizler de sorunsuz evlatlarınızı kucaklarınıza alırsınız sağlıcakla kalın ❤️