Merismeryem Kizlar kontrolden geldm cati muaynesi oldm hafif sancilarm vardi nst sanci cikti fakat acilma yok ya
Ssumeyye Merismeryem bebek aşagıda ama kanala girmediğinde de doğum belırtılerı gosterıyor mu? Sancı, açılma nişan su falan, bilgim olmadıgı ıcın soruyorum
Mgyldrmzclk Merismeryem hımm benim de ilk doğumumda 37. Haftada sancı vardı ama hissetmiyodum 38 de açılma başladı sonra Doğum oldu 38+3 de. Ilık duş al hurma ye, bol merdiven in çık çömelme hareketleri yap cnm sağlıkla kavuşursunuz inşallah 💕
Merismeryem Mgyldrmzclk ins cnm.cok korkuyrm alttqn muayne oldm.cok.da cnm.yandi smdi bidr acilma yok sancim var nolacak.nasil olacak dusun dusun duryrm
Merismeryem Ssumeyye bende nisan su gelmedi ama baski yapiyor acilmm da yok ama sancilarm var kanala girip girmedgni baski yaptndan anlaslr belki