Kizlar vajinamda çocuğu hissediyorum doktor makat geliş demişti ztn ama cok aci veriyo altima sanki cocuk çıktı cikacak yürüyemiyorum oturamiyorum surekli tuvalete cikiyorum tuvalette kaldim artk dun ve bugun aşırı yoğunlaştı cok canim yaniyo oturmaya veya oturdugum yerden kalkmaya korkar oldum aci giriyo diye arada da cocugun harekleri oluyo o da aci veriyo ne yapicami sasirdim bu sorunu yaşayan var mi normal mi bu