Bulbulyuvasi Gözün aydın. Zeytinyağı iç kabız olmamaya çalış yaran için de doktorun verdiği ilaçları kullanmayı ve alt kısmını batikonlamayı unutma geçmiş olsun
Bulbulyuvasi yagmur_3566 dikişlerin düşene kadar hem iyileşme süreci açısından da hızlı sonuç veriyor
Prenssannesi_ İlk gün ağrıması normal canım bende 29 gün oldu doğu yapalı ilk günler ağrı ve sizi oluyordu bende büyük abdestini 3.gun yapmıştım oysaki vardı yapamadım en sonunda yapmıştım ama o zamana kadar geçiyor
ST55 Gözünüz aydın🌸 doktoruna mutlaka kabız olmamak ıcın ılac sor ben 35 gün önce doğum yaptım 2 hafta boyunca hemoroid kabızlıktan oturamadım yatamadım berbat bsey🥺 dikişler için sprey vermişti doktorum cok iyi geliyordu doktorunuza danışın