Irmakselim haftaya kadar kendi sancımı bekleyeceğim doktorumuzla böyle kararlaştırdık. Bir hafta daha bekleyelim bebeğin sağlıklı dedi bekleyebiliriz diye bende tamam dedim. Nişanım geldi kanala inmiş kızım bakalım doğmasını bekliyoruz olmazsa fitil vereceğiz dedi ☺️