Kızlar 5 yaşında oğlum var 32+1 de dogurmustum erken dogumdu ikiz eşiydi biri karnimda ölmüştü 27deyken o yuzden erken gelmisti normal dogumla dogum yapmistim.. simdide 38+5 oldum kızımızı bekliyoruz laaakiiin hic bu kadar hamile olmadım vok uzun geldi 32 haftadan sonra😅 gercekten hic bir belirtide yok ne olacak böyle sabahlara kadar oturuyorum , ara ara egzersiz yapiyorum ama ne gelen vaaarr ne giden🫠