SerapTuncer Arkadaşlar 37 haftalık gebeyim we bebeğim hareket ettiğinde Arada çıt-şıp benzeri bi ses geliyor 🤔 ortam sessiz olduğunda duyabiliyorum bu sesi🙄bu ses neden gelir bileniniz War mı?
peloo SerapTuncer ben daa 24 haftalığım ama ilerki haftalarda o seslerin bebeğin hıçkırmasıymış diolar 🤷🏼♀️
SerapTuncer Çok ilginç bi durum ya🙄 Bende ilk duyduğumda kemiğinden geliyor bi sıkıntımı War aceba diye düşündüm 🙄🙄🤔🤔