Dört ay önce doğum yaptım bebeğim hala yoğun bakımda (22 haftalık doğdu) süt sağıyorum.çok zor geçiyor benim için..
Bir kaç gündür midem bulanıyo koku hassasiyeti oluştu.midemde sürekli gaz var hamile olduğumdan şüphelenmeye başladım.stres korku üzüntüden uyuyamaz oldum.adet günümü de hatırlayamıyorum ama daha var kafayı yicem