Hanimlar merhaba ben hem gebeyim hem de 3 yaşında bir çocuğum var bu gün çorba yaparken çocuğum sürekli anne hadi gel diye beni çağırıp durdu ben de yaptığım çorbayı blenderden geçirip yanına gittim. Çorba az soğuyunca da yedirdim ama akşam yemeğinde farkettim ki içinde naylon parçaları vardı. Küçük küçüklerdi ama vardı yani çocuğum çorbayı öyle içti gördüğümden beri çok kötüyüm ağlayıp duruyorum bir aey olur mu sizce büyük parça yemedi çünkü ben yedirdim öyle olsa görürdüm ama küçük parçaları yemis olabilir 😭