sennose Biz dün akşam gittik doktora. 5+3 üm ama daha kalp atışını duyamadik. 8. Haftaya kadar normal bir durum dedi. Ben de merakla bekliyorum sizin duyduğunuz haftaları 😌
Deli_hatun_7 Merve_818181 benimde en çok merak ettiğim buydu kuzum suan 6+4üz 5. Haftada keseyi gördük haftaya pazartesi kalp atışı için gideceğim inşallah duyarız
pnarusluu Merve_818181 bende 6.haftamda duydum fakat çok net duymadık ilerleyen kontrolde daha net duymuştuk
esraauznts Haftada gördüm ben. Benim doktorum sesini dışarıya vermedi ısrar etmeme rağmen illk üç ay önermiyoruz ses dalgaları bebeğe zarar veriyor dedi. Böyle bir durumla karşılaşanınız oldumu
Birce_19 esraauznts bende bir kadın dogum uzmanından duymuştum 12.haftadan önce dışarı vermiyorum. Bebegin kalbini yorar demişti
Aylin969696 esraauznts araştırdım bende bu konuyu doğruymuş 5+5 krn kalp atışı var dedi doktorum hiç sesi dinletmedi bende bildiğim için ısrar etmedim duyamasamda kalp atışı olduğunu bilmek yeter sağlıklı olsun bence o önemli 😊
MerveKaradeniz esraauznts bende bilmiyordum bunu çok kısa dinletiyolardi iki sn fln kızıyordum bende içten içe neyse hayırlısı olsun 😌
nzlbrn Merve_818181 7+3 te gittim duyamadık 8+3te tekrar gittim o zaman duyduk bir hafta geç döllenme olmuş 🥲