Tbyk Merhaba, tetenoz aşısı olupta kolu sinek ısırığı gibi şişen oldu mu? Dün oldum aşı birşey yoktu bu akşam fark ettim ki sinek ısırmış gibi kabarmış iğnenin vurulduğu yer
tugcesakzci Tbyk hafif şişme yan etkileri arasında, bana yapan hemşire olabileceğini söyledi bende şişlik olmadı ama ağrı çok oldu
Bsraacelik Bende bugün oldum aşı yerim sinek ısırığı gibi kırmızı ve şiş dokununca acıyor Allahtan ağrım olmadı normal olduğunu düşünüyorum