elifsenol21 Maalesef ben de Mayıs ayında aynı şeyi yaşamıştım gerçekten çok zor bir durum ama aynı zamanda çoğu kişinin başına gelebilen bir durum. Benim 5 haftalıkken düşük oldu, çoğu kişi boş gebelik yaşadığını bile fark etmiyormuş. Kürtaj olmadım ama çok yorum okudum korkacağın hiçbir şey yok anne olmuşsun daha önce doğum yapmışsın çok güçlüsündür❤️ şu an 2 aylık hamileyim Allah nasip etti tekrar ve ilk denememizde oldu eğer sizin de daha önce kolay bir şekilde olduysa oğlunuza bir şey belli etmeseniz daha iyi olur diye düşünüyorum tekrar hamile kaldığınızda o kardeşini bekler, hiç anlamaz diye düşünüyorum yakınlarınız da dikkatli olursa. Bizim bile psikolojilerimiz etkilendi o da etkilenir, anlayamaz zaten :/