aneoluyorum- Arkadaşlar doğum yaptım 15 günlük oğlum kolik bi bebek ağrıları var huzursuz sürekli emmek istiyor gün boyu yapışık geziyoruz sürekli emdiği için sürekli gazı oluyor sizlerden böyle bi durum yaşayan oldu mu