Bizde happy mim dan happy kids e mezun olduk
İlk kızımda böyle bir doğum görmedim ama bunda çok farklı oldu gündüz konturole gittik hiç bir şey yoktu her şey normal di eve geldim kasılmalar başladı ve çok hafif ağrı vardı akşama kadar bekledim ama bu seferde kızım olduğu yerden hareket etmemeye başladı apar topar hastaneye gittik 2 cm açılma vardı nst de sancılarım çoktu ama benim vücudum hissetmiyordu sonrasında doktor yatış yaptı normal doğum olsun diye bekledik ama olmadı halla sancı hisettmedigim için acilmam olmadi uzun bir süre bekledik ama yine olmayınca doktorumuz suni sancı verdi bu sefer de bebeğin nabzı yukselmeye başladı başımda o sırada 1 tane ebe vardı sonrada tek kişi iken doktorla beraber 5 kişi oldular nst ye bağladılar ultrasonla baktılar zaman gectikte kalp atışı yavaşlamaya ve beni etkilemeye başladı oksijen vermeye başladılar bana da doktor bakmasiyla karar vermesinin arasında 10 dk vardı dedi acil sezeryana alıyoruz beni apar topar hazırladı hemşireler ama içimde bir korku belirdi bir anda hızlı bir şekilde aldılar beni ameliyata elimi kolumu bağladilar ve beni komple uyuttular gözümü açtığımda başımda bir hemşire vardı ve doğumun üzerinden 1 saat geçmişti eşim annem tedirgin bir şekilde beni beklemişler dışarda sonra beni normal odaya çıkardılar kızımı da yarım saat sürmedi getirdiler açıkçası tek düşündüğüm küveze almalari oldu ama çok şükür öyle bir şey gelişmedi 5 gün hastanede kaldık benden dolayı sonrasında doktorum tabrcu etti şimdi 12 günlük olduk anca anlatmaya fırsat oldu kusura bakmayın ☺️☺️