Merhaba banımlar bugün tam 35. Haftaya girdim. Bugün karnımı farklı hissediyorum bebek hareketlerinde sorun yok hareket ediyor ama karnımı ellediğimde sanki hissetmiyorum gibi yani mesela kaşıyorum ama hissetmiyorum gibi. Bu durumu yaşayan var mı normal mi acaba