gzdeylcn Kızlar saatlerdir kasılmalar sancı yaşıyorum 10 dakika da 3 defa kasılmalar oluyor dakika tutuyorum yalancı sancı mı anlayamıyorum ama canımı çok yakıyor 38+3 üm 1 cm açılmam vardı en son sizce hastaneye gitmelimiyim
filialunae gzdeylcn Düzenli sancı doğum sancısıdır. Yalancı sancı dakika tutunca düzenli olmaz. Bele be kaşıklara vuruyor mu yalancı sancıda sadece rahim ağrır. Eğer gerçekten sancıysa 10dkda 3 sancı baya ilerlediğini gösterir aslında
zeyenp5524 gzdeylcn bence gıdın ne olur ne olmaz önceden olsa ewde bekleyın derdım ama gecen bi bayan ben hastanedeyken geldı gecedn berı sancı cekermiş kendınce sancıyı pişirmiş açılma 9 cm di bebek makat gelişine dönmüş acil sezeryana aldılar
gzdeylcn filialunae gittim açılmam 2 cm olmuş ya evde bekleyin ya da yatış verelim dediler gözüm korktu evde bekleyeceğim 😅
Melonicka gzdeylcn ılık duşa girip biraz rahatlayın, ne güzel bebeginize kavuşacaksınız, bende 36+2′deyim ve inanılmaz heyecanlı aynı zamanda sabirsizim :))) Sağlıkla , şansıyla , bereketiyle gelsin evladınız. Bizi de haberdar etmeyi unutmayın 🥰
miray_aden gzdeylcn Ayni sorunu yasiyoruz herhalde aksamdan beri sancidan kivraniyorum uyku haram oldu tam daliyorum sanci vuruyor uyaniyorum hala gitmedim hastaneye korkudan