Shnayse kim nasil bakarsa baksin canim. Bakmak zorundalar. Kiminin nisani suyu gelmek zorunda degil ki. Burda neler neler okuyorum valla agzim acik sekilde. Kiminin sancisi yok hissetmiyo acilmasi varmis. Kiminin hafif agrisi varmis dogurmus gelmis falan. Yani herseyi goz onune al bence. Sicak bi dusa gir usutme kendini ayaklarini da yorgan altinda tut gun icinde dinleniyoken bak sancilar gecicek mi?