Cansuyca Oğlum 23 aylık ve emziğe aşırı bağımlı tiksindirerek bıraktırmak istemedim konuşurak anlatarak bırakmak istedim ama pek olumlu olmadı artık dişleri yamulmaya başladı şekilsiz oldu ve daha da bağımlı oldu son dört dişi kaldı onlar gelio ve zorluyor farkındayım bende emziğini çöpe attırdım kendisi isteyerek gülerek attı ama uykuya gelince işler değişti tabi yedek emziği var ama çıkartmadım ağlasa da vermicem dedim 1 saat ağladı ve iç çeke çeke uyudu artık bırakması gerekiyordu ama öyle ağlaması içime oturdu 😓 ay inşallah sürmez ilaçsız asla duramadım şimdi de mide yanması başladı şurda 6-7 haftam kaldı doğuma sabır çeke çeke bir hal oldum 😂