Mnkse0 37+6 yım az önce biraz iç çamaşırım ıslandı ve pantolonuma geçti anlamadım su mu yoksa gülerken idrarımı kaçırmış olabilir miyim son haftalarda azıcık tutamama oluyordu
Mnkse0 kahvesever__ bi anda gülerken birşeyin geldiğini farkettim hemen lavaboya gittim normal idrarımı yaptım sonrasında şuan hiç sancı kasılma yok bebiş de hareketli