35+1 haftalığım 3 saattir adet ağrısı gibi karnım ağrıyor, kaburga ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum bide bebeğim aşırı derecede hareketli bugun sancı mı çekiyorum yoksa bebek hareketleri mi acıtıyor nasıl ayırt edebilirim önceden adet sancılarını da çok şiddetli hissetmezdim ama sancı olsa kesin anlardım demi sancı nasıl birşey tarif edebilir misiniz? 🙏