36+2 ve asla zaman geçmek bilmiyor. Sanki haftalardır aynı 😂 Benim son 20 gün, 1 Kasım için gün aldık. Hepimizin bebişi sağlıkla, şansiyla, bereketiyle gelsin inşallah 🙏
Kucağımıza alıp mis kokularini içimize çekelim.
Rabbim anne olmak isteyen kimsenin kucağını boş birakmasin 🙏💕💕💕