İlk dogummu ikinci doğummu acaba bendede var ilk doğumdan sonra farkettim doktora sordum doğumdan kalan hasardan kaynaklı Bi zararı olmuycani söylemişti istersem ikinci doğumda dogum esnasında onunda alınabileceğini söyledi i sonradan kendiliğinden gecti sanırım rahmin kendini toparlamasiyla ilgili şuan tekrar hamileyim ve bebeğim aşağıda yerleşmiş şekilde bebek aşağı baski yaptıkça tekrr çıktı