Benim kızımda erkek dediler 3 ayımda bir ay sonra gittim kız dediler kızım oldu
Bu bebiste göstermedi kiza benziyor denildi 14 haftada 15 de gittim pozisyonu uygun degil dedi 17 +2 gittim göstermedi ama kiz gibi duruyor dedi bidahaki gelisinde bakalim dedi valla erkek hissediyordm uc defa erkek bebek gördüm rüyamda artık rüyalara inanmıyorum 🥲😊 net bisey ogrenemycm heralde ayrıntılı bekliyorum