Kızlar 35 haftalık gebeyim. Dün doktor bebeğin 2.400 gram olduğunu söyledi. Biraz kilosunu düşük buldu. Bu kilo fazla da eksik te olabilir dedi. Ayın 23 ünde sezeryana alacağını söyledi. O zamana kadar biraz daha fazla kilo almasını istiyorum neler yapabilirim en etkili şey ne. Başına böyle bir şey gelen var mı