Mariposa77 Merhaba, dogumda kesisiz yada minimum dikiş olmasi icin yaptiginiz, bildiginiz bisey varmi? Perine masajina baslamak istiyorum ama yapamam gibi geliyor
hunilimom Mariposa77 perine yi tek başına yapamazsın çok zor eğilip eşinden yardım alabilirsin ben iki doğumda da yapmadım açıkçası ilk doğumda 6 2. De 2 veya 4 dikişin vardı