Tam 34. Hafta 2150gram… ben napayım ya 1 hafta geri
Tabii 2300-2400 bandını geçmesi de bu haftada iyi değil dedi doktorum gebelik şekerine bağlı bebekler şişiyor ama ciğerleri gelişmiyor en ideali 2300-2400 müş ben bayaa üzüldüm zayıfım zaten. Şeker tansiyon da yoktu ama 2300 görmek isterdim