Dileklealya 39+2 olduk hicbir dogum belirtisi yok egzerside yapıyorum kız bebekler erken doğar derlerdi öyle olmadı sizde durumlar nedir🍓🌸🥰
03ekim Dileklealya 37+4 belim felaket onun dışında bir şey yok yarın kontrole gideceğim sağlıkla gelsinler 😌👶🏻🥰💚
Twobabysmom Dileklealya 39+0 dan bildiriyorum adaçayı egzersiz felan hak getire bizim kız yatışlarda hiç gelesi yok 😅 Bir tek hurma yemiyorum ağır geliyor yarısını yiyince baygınlık getiriyor çok tatlı sevmediğim için
Defnenin-annesi Bugün 39 olduk. Benim de kız bebek ama hiç gelesi yok sanırım. Günde 7-8 tane hurma yiyorum tık yok😅 Sadece arada karnım sertleşiyor o kadar