nrcnelif_ canım ben emzirme doneminde iki kez umma oldum yani canım bisey çekmiş yememisim ondan olmuş dedi herkes ben çareyi lahanada buldum bildiğin beyaz lahananin yapraklarını yıka buzluga koy soğusun iyice sonra sutyeninin içine koy Bi 15 20 dk bekle çok iyi gelecek sutten kesme doneminde de mahvoldum 1 hafta ateşim çıktı üşütme tuttu kollarıma bile vurdu agrisi bildiğin patlicak gibiydi hep ılık suyla yıkadım dus aldım çok nadir ucunu sandım az az geçti şükür ama lahanayi mutlaka dene istersen YouTube veya googlden de bak nasıl olduğuna yap çok işine yarar