limonvari Kızlar 6+0im. Bebek de yok bir hafta sonra gel dedi. Yolk sactan falan bahsetmedi. Anlayan varsa bakabilir mi acaba?
Canimbenim_06 limonvari alttan muayene edilince görünüyor sanırımm bende normal görünmedi ama alttan muayene edilince görünmüştü ben de aynı haftalığım
elifsenol21 limonvari son adet tarihine Göre 8hafta 6 günlük ama geç döllenme 7 hafta yüzde 90 boş gebelik dedi kalp atışı yok kese 17 milim büyük kese ama kalp atışı yok yarın son kez gidicem doktor kürtaj dedi
Canimbenim_06 limonvari evet cunku bebegin görünmesi için hala çok küçükmüş kese varsa bebek vardır dedi doktor iç gebelik dış gebelik belli edermiş şuan kendini benim ilk gebeliğim doktorun vana dedikleri bunlardı